Stamp On The Ground

Dom senaste dagarna har bestått av praktik, sen har jag inte hunnit med mycket mer! Idag har jag i alla fall hunnit med att städa min klädgarderob, så nu är det ordning och reda i den! Dock lär det ju inte vara det så länge till..
Imorgon har jag praktik till 15:30 och klockan 15:45 ska jag till Hud&Hår och färga&plocka ögonvbrynen! :) Efter det ska jag ta mig ett varv ner på stan och kolla om jag hittar något snyggt att ha på mig på fredagen på studentkickoffen! Alltid roligt med något nytt!
Jag har beslutsångest, vet inte om jag ska gå på lektionen i skolan imorgonbitti, eller om jag ska ta sovmorgon och gå till praktiken vid tiotiden! Behöver egentligen gå på lektionen, men det kan vara skönt med en liten sovmorgon ibland?! Har liksom ingen nu när jag har praktik! 4 veckor och 2 dagar kvaaaar... Men jag stortrivs, det gör jag faktiskt! Idag var det faktiskt ovanligt bra! Alla barnen uppskattar verkligen att jag är där, personalen med för den delen, det är kul :)
Nu ska jag poppa lite popcorn som min lillebror tjatat om, sen kolla lite på tv innan jag ska bädda ner mig i sängen!

Btw, jag har alltid haft svårt för att gå upp i vikt under alla år, jag har alltid varit den tjejen som alla klagat om att jag var för smal, "äter du ingenting", och massa sånt har jag fått höra många gånger i mitt liv, och det är väldigt kränkande om jag får säga så. För mig är det samma sak som om jag skulle säga till någon som är stor, "du borde tänka på vad du äter, du är tjock!" hur snällt är det på en skala?! Det är liksom ingenting man säger, alla människor är olika och jag kan lova att jag äter mer än vad en "normalviktig" i min ålder, men jag går i alla fall inte upp i vikt. Fast nu under senaste halvåret har jag börjar rasa upp i vikt, villket känns rätt skönt! Alltid vägt under 50, men nu när jag ställer mig på vågen står den alltid på över 50! Nu när jag vägde mig stod den på 52,7! Nu vill jag stanna här, jag trivs med den vikten och med min kropp, mer vill jag inte väga just nu!
Alla människor är olika, det är de som gör varje människa så unik, kom ihåg det!




Jag saknar min festprinsessa Hanna! På Fredag ses vi på studentkickoffen i alla fall! <3

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0