studentklänning efterlyses!

Jag fastnade vid datorn, kollade på studentklänningar! Och min fråga är nu; Vart fan ska jag hitta min stundentklännig!? Jag vill ha en vit, neutral med inte för mycket detaljer! Men det finns ju fasiken inga storlekar kvar, bara i L och XL, det kan jag ju liksom bada i?! Var är världen påväg, vi är bara inne i Mars. Undra hur detta ska sluta, inte tar dom hem fler i mindre storlekar heller, så är det meningen att man ska sy sin egna klänning till studenten 2010 eller?! Detta kan bli spännande! Det återstår att se!

Nu ska jag göra mig iordning för natten och sova! Jag är trötter, och jag vill fixa min klänning till studenten så fort som möjligt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0