Tagga!

Jag har ett stort problem för tillfället.. jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig ikväll! Jag måste nog riva ut hela garderoben snart och ta reda på det!
Jag vet vilka skor jag ska ha, inte meeeeeer! Paaaaaaniik typ?! :D
Aja, det lär ju lösa sig tillslut..
Sitter här i sängen och har sjukt ont i huvudet, fattar inte varför jag alltid får det när jag ska ut? :S Ska ta en alvedon nu i alla fall, och ja, jag vet att det inte är bra att blanda tabletter och alkohol, men jag hade faktiskt inte tänkt börja ännu!




Min cam fuungerar igen, så det firar vi med en snygg bild! TAck för hjälpen Stoffe! :)
Leta kläder nuuu va, sen en sväng till willys!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0