Fields Of Gold.

Jag måste erkänna att jag varit jävligt seg idag, trött och jävlig! Gårdagen var nice i alla fall :) Kvällen började med förfest, och ölspelet för fulla muggar hemma hos Niklas. Vid elvatiden började vi gå ner mot statt :)) Där var det fullt med ungdomar om man säger så! Träffade människor som man inte träffat på länge, kul! Vi dansade arslet av oss, och det vart sjukt varmt så vi fick svalka oss med massa rökpauser! ;) haha.
Vid ettiden hände det en liten olycka, Mia skulle lyfta upp mig men tappade balansen och vi båda flög i backen utomhus, och jag slog i båda knäna, handlederna och höger armen. Blödde som tusan på knäna, och det gjortde så sjukt jävla ont! Mina strumpbyxor blev ju snygga med, stora jävla hål och jag som köpte dom samma dag! Så kan det gå ibland.. Jag blev i alla fall hämtade straxt efter klockan ett eftersom jag hade så sjukt ont och knappt kunde gå. Så idag har jag haft sjukt ont, gör ont när jag böjer på benen.. och min armbåge har jag ju haft problem med sen jag ramlade förra vintern, och nu blev det ännu värre när jag flög i backen igår, så på måndag måste jag ta mig an och ringa till vårdcentralen. Jag kan ju liksom inte stödja mig på armen längre utan att det gör sjukt ont. Dagen har i alla fall spenderats med mamma och lillebror i Norrköping, jag fick en vårig tunika av mamma, tack<3 och så köpte jag mig ett snyggt linne på Gina, och ett annat efterlängtat svart spetslinne på Vero Moda. Tänkte ladda upp bild på vad jag köpte, men jag har inte installerat skivan till någon av telefonerna så det funkar inte för tillfället, ska fan fixa det imorgon, tycker min blogg börjar få bildbrist alltså! Förresten, så lyckades jag supa bort ett av mina bästa örhängen igår, lyckat Emelie! :] Fick dem av mammsen när jag klarade körkortet, drygt tre månader sen bara, så dem blev inte långvariga hos mig alls... suuuck.. Måste köpa mig ett par nya, mina favoriiiiter ju!

Hittade massa snygga kläder inne på Gina som jag vill ha till nu i vår, men min ekonomi tillåter inte massa klädköp just nu! Smörade till mig en klänning från pappa, dock så struntade jag i att köpa den eftersom XS blev för tight upptill, och kort nertill, och S blev nästan för stor upptill, så typiskt! För den vår så sööööt!
Hittade också ett par lackleggings med dragkedja inne på veromoda som jag är sugen på, dem satt som ett smeck!
I veckan så har jag ju bilen, så ska ta mig en tur till Tuna park eller en vända till Norrköping någon dag efter praktiken. Är som sagt sugen på leggingsen och klänningen tills intervjun i stockholm om drygt två veckor!

Fasiken vad jag skriver, men jag har verkligen ingenting bättre för mig just nu. Sitter i soffan och kollar på tvn till och från. Kvällen har spenderats med familjen, trevligt det med ibland!:)
Imorgon ska jag åka till Flen och klippa mig, eller pappsen min får komma och hämta mig! Dock ska jag endast toppa mitt hår eftersom jag sparar till lite längre, men toppa det bör man göra ibland! :)


Jag vill att all snö ska smälta undan så att jag kan köpa mig ett par nya, snygga, rena, vita, converse! Jag är kär i dom skorna alltså, jag använder mina i alla väder, det finns inga mer bekväma skor alltså! Men kan vara roligt att fräscha upp sig med ett par nya till vårens härliga dagar! Nu är jag verkligen sugen på våren, torr asfalt, att få se gräset och inviga min nya vårjacka!
Jag vill ha en skinnjacka med, från H&M. Ska ner på stan och prova den någon dag i veckan, man måste ju ha lite variation nu till våren.
Min studentmössa SKA jag ha nu i veckan också, så är det bara! För jag ska ta studenten, för jag ska ta studenten, för jag ska ta studenten, fyfan vad jag är bra!

Ett solkort på PS, ska införskaffas i veckan också! Nu jävlar ska jag sätta igång! :)
Tvnnnn nuu, och lite chips eller popcorn kanske?! :D         jaaa, så blir det!
Ha en trevlig lördagskväll allesammans! Det ska i alla fall jag försöka ha! OM inte annat, lugn och skön!

Slänger in en bild på mitt kattskrälle och en tre bilder på mitt hjärta
<3



Hugopojken, gammal kissekatt! Blir 13 i år, tror jag?! Bortskämd katt!





Kimis, min solstråle! Blir fyra år i augusti! Känns inte alls som om det var länge sen som vi hämtade dig!

/ Empan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0