You're out of my life.

Idag har jag fått hem avtal och massa papper från Svenskafrisörskolan! Jag ska börja den 16 Augusti, klockan 12!
Har precis duschat, och sitter nu och kollar priser på SJs och SLs pendlarkort, men fattar ju noll, så det var inte det enklaste!
Såg i alla fal i papprena som jag fick hem att jag kommer få en månadslön eftersom jag kommer arbeta som "trainee", och det var faktiskt helt skaplig! Ökade för varje år!
Imorgon ska jag ta och ringa till handelsbanken för att boka tid, så jag kan komma dit och prata om ett lån där eftersom dom har ett samarbete med svenskafrisörskolan.
Nu ska jag klä på mig någonting, sedan göra mig iordning för natten och gå & lägga mig.
Imorgon ska jag bjuda på glass på praktiken! SÅ snäll jag är :) Förresten, så har jag inte berättat att jag fick en chokladask och ett kort av ett syskonpar förra veckan, där det stod "Glad påsk världens bästa fröken, kram Hanna&Elvira", så sött! Och nu så är dom små parvlerna utomlands, fuusk! :P
Nej, nu ska jag sätta fart!
Puss Godnatt sötnowsar!

Jag vill ha nya converse nuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!


<3

Kommentarer
Postat av: henric med c

lycka till ,men tänk efter 3 gånger innnan du skriver på ,o hör med dom lärda ,grattis ja som e senil

2010-03-31 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0