73

Dagen har pendlat i vågor, vissa stunder har jag verkligen mått piss, och andra hur bra som helst. Sov hela förmiddagen, var helt väck i huvudet när jag vaknade! Tog mig fan flera timmar att vakna upp till människa igen, rätt skumt eftersom jag sov hela natten och halva förmiddagen..
Älsklingen bjöd mig på mat på Barken idag i alla fall, lövbit med pommes & bearnesås! Det var gott!:) Och ätit massa godis har jag gjort hela dagen! Tråkigt att det regnade förut, så blött ute då liksom! Inge kul att gå ut med hunden då, eftersom han blir så smutsig! Dock så börjar det skina upp ute nu, så vi kanske får lite solsken till kvällen!
Det ser ut som att jag blir hemma imorgon med, och missar paddlingen imorgon.. Inte för att det gör mig något, men det hade ju varit en upplevelse om man säger så. Men klockan tolv ska jag kolla på lägenheten igen, och klockan två ska det skrivas kontrakt! Underbart.
Om jag mår bättre imorgon efter det så funderar jag och Mikaela på att dra en sväng till Norrköping! På fredag blir det fest hemma hos den bruden tillsammans med lite annat folk. Så får hålla tummarna för att jag mår bra då:) Ska pallra mig iväg till skolan då i alla fall. Man vill ju gärna vara där så mycket som möjligt nu i slutet, och hinna lämna in alla uppgifter innan betyget sätts.
Nej, nu ska jag göra något vettigt. Kanske tvinga mig själv att plugga lite...



jag har blivit besatt av ringar, känner mig naken om jag inte har någon! Limpan har smittat mig, därav så är det hennes döskallering! Hon lär aldrig få tillbaka den, jag älskar den! Jodå, du ska få den;) En vacker dag!

Kommentarer
Postat av: linnea johansson

jag saknar den ringen, så fan dig ;)

2010-05-19 @ 18:39:21
URL: http://jolinnea.blogg.se/
Postat av: linnea johansson

klart jag saknar dig. tills du skrev att jag var en FAIL på bdb. nu vet jag inte längre alltså =/

2010-05-19 @ 20:30:15
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0