Africa - Karl Wolf

Skolan idag var seg, alla skrek och gapade på varandra i klassen om studentkalendrar och allt, så man hade bara lust att gå hem!
Slutade vid tvåtiden i alla fall och då trallade jag hem. Vid tretiden drog Becca och jag till Nobel och delade på en pizza, sedan vidare ner på stan för att Becca skulle testa en klänning. Efter det drog jag hem:) Har sjukt ont i huvudet, så har nyss tagit mig en alvedon..
Funderar på att binda fast mig i word och skriva klart miljöarbetet i naturkunskap. Måste plugga massa denna vecka! Jag orkaaar inteeee!
Skriver senare om jag lever då vill säga..

Vet du hur sugen jag är på att skicka iväg ett sms till dig där det står "ibland önskar jag att något hände dig, att du dog eller något, allt skulle vara så mycket lättare då".
/e.



Linnea & jag i skolan idag;
"Kolla, är det det lugnande?!" trycker upp händerna mot mig*
jag fattar ingenting* "är du störd eller?!"
"Meeeen, nagellacket!"
"HAHAHA jaha, jaaa det är de! Ge mig!"

Kommentarer
Postat av: linnea

schnööögg bild ;)

2010-05-03 @ 19:58:23
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0