det som aldrig blev.

Nu har jag ätit både grillat och efterrätt! Glass i stor lass! haha.
Sitter i soffan och segar, fattar inte varför jag sitter ute i solen istället?! Inte på topp alls.
Funderar på att åka hemåt, hoppa in i duschen, byta kläder och gå ut med hunden. Sedan får vi se om jag hittar något att göra ikväll.
Haha en rolig sak som hände förut. Pappa och jag åkte och handlade. När vi kliver ur bilen står massa blatteungar utanför, (jag körde), en av killarna säger "Wow, är det din dotter?" till pappa, han svarar inte men ungen fläker ut sig "Walla, hon är snygg" HAHA, jag garvade ihjäl mig! Sedan när vi kommer ut så ropar dom "kissie wannabe", jag är ingen jävla kissie wannabe! Speciellt inte då, osminkad och asäckligt hår! Det märks ju att dem inte ser en blondin så ofta, om man säger så!
Nej, nu ska jag dra mig.
Pussss. Ha en bra lördagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0