DuÄrMinÄngel.

Jag har inte varit i skolan idag. Haft ont i halsen till och från då jag sväljer under en veckas tid, kul!? NEJ.
Inte gjort någonting vettigt under dagen. Hade tänkt pluggat, men så blev det inte!
Var med Becca till Ungdomsmottagningen förut, och det gick bra! Sedan så åkte jag direkt till pappa i Flen för att hämta lite saker. Pappa köpte nämligen en stor adidas väska till mig idag, tills kryssning! haha ovärt egentligen, men har man en snäll pappa så har man! Kameran snodde jag med mig också! Köpte mig en ny foundation och ytterligare ett nagellack inne på H&M idag, 200 spänn fattigare, yey!
Har nyligen kommit hem. Funderar på att dra med mig min mamma så vi kan handla till tacos, jag är hungrig!
Ikväll är det Adam Tensta och Maskinen på Safiren som står på schemat, det blir nice! Sjukt nice!
Ska bara försöka få tag på Limpan min! :)
Måste egentligen köpa strumpbyxor tills kryssningen på söndag, men vet inte vad jag ska ha. Svarta, eller hudfärgade, med eller utan glans?
Får se om jag hinner det idag eller imorgon.. Imorgon drar jag till Stockholms förort för att hälsa på Johan, Mia och lilla Vilma!
Får se om jag skriver mer senare.
Puss&Kram


Såhär superseriös var jag tidigare idag! Jag gillar Linneas kavaaaaaaaaaj, JA!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0