far away

Natten var hemsk! Kimis väckte mig flera gånger, klockan halv tre var jag ute med han!
Sedan kunde jag inte somna om, och tur som jag hade så var Kim vaken och kunde hålla mig sällskap via sms, men sedan så somnade jag ifrån honom med!

Morgon har varit lite lam pågrund av massa småsaker, så jag har inte kommit iväg till skolan ännu. Börjar 09:30. Men egentligen skulle jag vara med och fixa med studentkalendern, men eftersom jag sovit så dåligt så är jag inte färdig ännu.
Ska platta håret och sminka mig nu, sedan kila iväg till skolan. Undra om man ska ta cykeln eller använda sina ben genom en promenad?! Prooooblem! HAHA.

Nu har min dator inget batteri, så den dör när som helst. Slutar sent idag! En månad kvar till studenten idag! Det firar vi med party ikväll! Dansgolvet på Harrys och öltältet förstås!

HA EN BRA DAG!
Pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0