Ge mig 1 Augusti nu!

Jag har skrivit på kontraktet på lägenheten idag, minsann! Så den första augusti så drar jag härifrån! Super spännade!
Dagen har jag spenderat genom att vara hemma och slappat, kollat lägenheten och skrivit på kontraktet. Sedan så blev det Norrköping tillsammans med Mikaela! Det var skoj!:) Vi testade massa ringar som vi inte fick av oss, haha! Köpte mig inte så mycket faktiskt mer än en efterlängtad döskallering, en vanlig silverring, ett par nya prickiga strumpbyxor (fick ett par randiga på köpet), en ögonskugga och lösögonfransar! Innan vi åkte hem så stupade vi på Donkan och tröck i oss en varsinn nuggets meny!
Nu ska jag gå och borsta tänderna, sedan krypa ner och mysa med min älskling! Har huvudvärk som sjutton och haft det hela eftermiddagen, vet inte om det är åska i luften..
Ska skippa skolan imorgon med i alla fall. Inte värt att bara gå en dag, plus att vi ska redovisa i filmkunskapen och Becca är hemma och sjuk och vi har inte ens gjort klart redovisningen. Jag ska samla mig nya krafter tills på måndag. Åker till Uppsala imorgon förresten, vad jag ska göra där får ni inte veta;) nyfiken?!
Sen imorgon kväll så blir det fest hemma hos Mikaela, sedan kroooogen!
Puss på det.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0