Harrys&Öltält

Gårdagen var superbra, dock spårade det ur vissa stunder! Sånt får man räkna med när man handskas med alkohol!
Kvällen började med förfest hemma hos Johan! Där var jag, Linnea, Jocke, Johan, Tobias och Sebastian! Sedan så kom det fyra till! Det var skojj!
Jag vet inte vad klockan var när vi drog, men jag, Linnea och Jocke drog ner till Harrys i förväg! Det var sjukt kul, dansgolv och massa folk. Linnea och jag sprang över till öltältet ett tag, men vi blev inte långvariga där!
Så vi traskade tillbaka till Harrys och stannade där och dansade tills dem stängde!
Kvällen slutade inte som väntat utan den hade sina små insidenter. Men det som hänt har hänt, bara att gilla läget liksom.
Tappade min touch mobil i backen så displayen gick i splitter, så nu går den inte att använda, syns inte vad det står när man skickar sms.
Hur fan lyckas jag?!
Dagen har varit seg, somnade en stund förut och har nyligen varit ute på långpromenad med hunden, superskönt! Mina planer för dagen är mörka då jag verkligen inte har ork till någonting! Men hade tänkt att rycka upp mig och fixa mig så jag ser duglig ut och sedan dra iväg för att kolla på två lägenheter!
Skriver mer senare, om jag orkar..
Pussss


alltid kul med dig babe!

Kommentarer
Postat av: linnea johansson

empan du är så jääävla bra :) ville bara säga det! <3

2010-05-13 @ 22:08:53
URL: http://jolinnea.blogg.se/
Postat av: linnea johansson

empan du är så jääävla bra :) ville bara säga det! <3

2010-05-13 @ 22:08:54
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0