Jagkansedignärjagsluterminaögon.

Det går bra nu!
Äääntliiiigen!
Skolan idag var helt okej för att vara en onsdag, lite seg men det är sånt man får stå ut med! Gjorde prov i psykosocilat arbete, hoppas att det gick bra så att jag kan få mig ett VG i betyg i den kursen!
Jag har tagit igen mig som fan i massa ämnen idag! Gjort klart uppgiften i arbetsmiljö & säkerhet - personlig skyddsutrusting, måste erkänna att den blev grymt snygg! Har också skrivit klart om Schizofreni, skrivit klart rapporten i religion och gjort klart min del av genre arbetet i filmkunskap!
Känner mig enormt duktig faktiskt! Har fasiken suttit här i sängen med datorn i knät sen jag kom hem! Så nu ska jag gå och belöna mig med något att äta, sedan en promenad med hunden. Efter det så blir det en långdusch! Sedan blir det Naturkunskap plugg! En komplettering av ett arbete, och ett annat att slutföra, får se om jag hinner med båda två ikväll!
Imorgon tänkte jag ta mig en sväng till Eskilstuna efter skolan, om inte Norrköping! Får se, har inte bestämt mig ännu. Ska på spaning efter ett par skor och en kofta till studenten, och en klänning tills kvällen nu på fredag! Jag har verkligen ingenting att ha på mig!
Nej, ska dra mig nu, är hungrig som tusan!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0