Låtdetgågort.

Den här dagen har inte varit någon bra dag. Dagen började med att jag försov mig. Eller egentligen inte, men jag orkade inte gå upp. Så gick inte upp föräns tio i åtta. Och allt var kaos här hemma. Så jag kom inte iväg till skolan tills första lektionen, utan skippade den och kom till andra. Dock tio minuter försent. Gjorde ingenting under lektionen mer än att ringa till KFAB angående lägenheten! Och jag fick den! Så jävla glad! :) Kontraktet ska skrivas under på torsdag, supernice!
Efter den lektionen hade vi lunch, Becca och jag åt i hallen eftersom det var underbar lax i matsalen, inte för att skryta men ja..
Sedan så skulle vi ha svenska, och även där så var jag tjugo minuter sen! Dags att lära sig klockan empan?!
Under svenskan kände jag mig inte pigg alls, eller rättare sagt det gjorde jag inte under hela dagen. Så jag sjukanmälde mig och åkte hem och la mig i sängen. Började frysa och kunde knappt hålla ögonen uppe. Fattade inte att det ringde på dörren när Krille kom. Vi låg i alla fall och småkollade på en film, jag höll på att somna. Mådde verkligen piss under hela eftermiddagen. Vi åkte iväg med lillebror för att hämta något i hans skola, och då rann bara tårarna i ögonen.. Såg ut som jag storgrinade, fastän det var förkylningen eller pollen? Grymt jobbigt i alla fall.
Nu är snyggingen iväg och skejtar med Andreas uppe vid Elgiganten, han ringde nyss och frågade om jag kunde hämta dom. Egentligen skulle jag inte orka det, men jag får pallra mig iväg. Har nyligen duschat och plockat undan lite i mitt rum.
När jag kommer tillbaka så ska vi slå på en film, äta lite glass, poppa popcorn och äta massa goodis! Mystisdag sisådär, bara för att jag är sjuk!
Förresten så fick Peter jobb idag, lite mallig han var! Men klart, inte så kul att gå hemma och vara arbetslös hur länge som helst! Så nu vet jag vad jag har att vänta mig! Men jag tror nog att jag bestämt mig med vad jag ska göra. Jag ska plugga upp två av mina betyg och läsa till en kurs på distans sedan plugga vidare till sjuksköterska i Eskilstuna. Jag skulle starkt kunna tänka mig att jobba på akuten! Det skulle vara en upplevelse, nya saker som händer hela tiden!
Nej, nu ska jag sluta skriva och dra på mig ett par brallor och dra iväg och hämta grabbarna. Hoppas ni mår bättre än mig, vissa stunder känner jag mig döende. FYFAAAAAAAAAAAAAAAan säger jag bara!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0