Livrädd för att fastna här.

Gårdagen var mysig tillsammans med bästaste Linnea! Åkte hem till henne och vi gick ut och promenerade runt lite i Laggarhult! Jimmy kom och gjorde oss sällskap en stund:) Sedan så åkte vi ner till stan och till öltältet, där vi spenderade hela kvällen. Och inne på Lilla! Robban är allt rolig ibland alltså, ibland ställer man sig frågan "är han verkligen frisk!?" HAHA. 
Linnea och jag dansade som tusan inne i öltältet, alla trodde säkerligen vi var aspackade! Men vi kan ha kul utan alkohol!
Vi agerade fyllechaffis till en liten Johan och Simon! Snäll som jag är liksom!:)
Vid tvåtiden så stupade vi på donken med cheesburgare! Sedan så skjutsade jag hem min fina flicka och for iväg hem till Kristofer och sov där. Gick inte upp föräns vid halv tolv idag, sega mornar! Kom hem straxt efter ett, och då blev det att byta om och kasta i sig lite mat snabbt! Sedan iväg för att kolla på lägenhet! Så nu har jag bestämt mig, tvåan blir det!:) Den första Augusti drar jag! Spännande!
Förresten, Kimis hade värsta jävla äckliga fästingen under ögat förut, hur stor som helst! Asvidrigt. Men efter mycket bråk med hundstackarn så lyckades jag och Marcus få bort den! Stackars Kimis! Han trodde jag skulle trycka in pincetten i ögat på honom!
Nu har jag precis varit ute med Kimis. Hade ju tänkt plugga, men ser inte ut att bli något sådant gjort! Ska slå en pling till min Beccis som kom hem idag! Jag har saknat henne!
Vi ska i alla fall åka och tjocka oss med pizza, jag börjar bli svinhungrig! Sedan så ska jag smöra för henne och försöka få låna en telefon, mina är ju helt fuckade båda två!
Hoppas ni alla haft en bra långhelg! Det har jag, trots det som hände i fredags kväll/natt.
Puss på dig snygging.

Ibland är det försent att säga som det är.
Kom ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0