Riverside - Radio Mix

Nu har jag fått i mig lite mat, äntligen. Men det var inte det enklaste, då jag ätit 3 mackor på 50 timmar. Välbehövligt var det i alla fall!
Det börjar ljusna för mig, jag kom på saker som hände i fredagas när jag satt vid matbordet. Kom ihåg en sak, tänk på hur mycket du dricker, alkohol är farligt!
Nej, jag funderar på om jag ska traska ut med hunden i den underbara vårsolen! Har hört att det är blåsigt ute, men sålänge solen skiner så ska vi väl inte klaga, inte sant?!
Nu har jag bestämt mig, ut med hunden blir det nu. Sedan in och försöka plugga lite. Har massa och göra så kan inte skylla på att jag inte har något att göra.. Det verkar ju inte vara någon annan som vill göra läxorna åt mig, så får väl ta tag i det själv! Så får det bli!

7 dagar kvar,
40 dagar kvar.

Ha en bra söndag sötnosar!



Kommentarer
Postat av: rt

eller så kan jag göra dem åt dig...? (A)

2010-05-07 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0