AWESOME var ordet.

EMPAAAN ÄR HEMMMMMMMMMA! och jag lever..

Kryssning var helt galen! Helt jävla AWESOME! Har inte så mycket mer som jag behöver ta upp här! ;) Träffade massa trevliga grabbar från Borlänge, nice! Lyckades också med att göra kullerbyttor i hela korridoren, så det får jag lida av idag, kan knappt gå, svinont överallt! Och värsta blåmärket på ryggen! Inte sköönt;)
Min alkoholhalt låg på 110 under hela resan! Jag shottade tequila för första och sista gången igår också! Var grymt nära på att spy, men jag klarade mig! KUNG jag är alltså!

Skolan idag var soft, halva klassen var borta typ;) Bakfulla?!
Vi som var i skolan chillade mest, kollade film första lektionen, sedan chillade vi vid datorn andra lektionen, tredje lektionen målade vi våran studentkalender och softade runt på youtube genom att ösa studentmusik och kolla omgjorda klipp av astrid lindgren! Vi asgarvade som jag vet inte vad, kul att man kan trivas i skolan ibland i alla fall! Under sista lektionen fick jag absolut ingenting gjort, jag satt bara och klagade på min träningsvärk, som är ganska så självförvållad!
Sen jag kom hem så har jag inte gjort annat än varit ute med hunden, käkat lite och suttit vid datorn. Pappa var här förut och vi kollade på möbler tills jag ska flytta på nätet! Jag visade lite vad jag ville ha!

Nu ska jag rycka upp mig och plocka undan allt i mitt rum som är kaos. Mamma ringde och sa att vi får besök senare...












Det var bilderna jag hade att bjuda på från studentkryssningen! Blev inte mycket kort alls! Tur var väl det, för då hade jag väl supit sönder kameran!
Blev lite bilder i början i alla fall!
Jag älskar bilden på Jossan! Extremt snygg;)

Puss
/e.


Kommentarer
Postat av: Lalle

Alla va fan från borlänge!

2010-05-12 @ 01:53:12
Postat av: Empaaaan

haha eller hur, i alla fall i vår korridor! ;)

2010-05-12 @ 08:39:05
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/
Postat av: Beccaaaan

Haha, snygga bilder var det ju iaf! (; Vi måste åka igen bby! <3

2010-05-12 @ 19:42:58
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0