wake me up inside



jag mååste:
*färga min utväxt
*typ slinga håret med lite ljusbruna slingor
* köpa en jacka, det behöver jag verkligen!

btw, mitt hår börjar faktiskt bli långt nu, (jämfört mot förut) wiho, ät mycket äpplen ;)

gårdagen hemma hos kristofer var trevlig!
först käkade vi grillat med hans familj, dock ville jag ha ketchup till maten men vågade inte säga till, vi har varit tillsammans i över ett och ett halvt år men jag tycker det är hur jobbigt som helst att äta med hans familj, så pinsamt! så jag fick nöja mig med barbecue såsen, haha samma färg som ketcupen ;) det var iaf väldigt gott!
Senare på kvällen drog jag och älskling till specce, köpte som sagt jordgubbar och vindruvor, det var såå gott! jag tror jag börjar bli nyttig!
så kollade vi på film "marley and me", den handlade om en hund som var typ hur jobbig som helst, och i slutet var dom tvungna att avliva den, jag tyckte så synd om den så jag satt och grinade!
ville bara säga att min kristofer är bäst<3

Kommentarer
Postat av: Kristofer

naw, ja det var trevligt <3 min lilla fegis ;) DU är bäst <33

2009-04-05 @ 20:35:16
Postat av: emmelie

hahhaha (A) jag kan inte råför att din familj är scary :D:D<3

2009-04-05 @ 20:36:36
Postat av: emmelie

hahhaha (A) jag kan inte råför att din familj är scary :D:D<3

2009-04-05 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0