godmorgon

Jag är uppe med tuppen idag, eller nej det är jag inte riktigt, men det känns fan så! Kunde inte sova alls, mår så illa, vet inte vad det är men troligen så är det mina förbaskade p-piller som strular! asjobbigt! varför kan inte killar äta någon form av ppiller? utan just vi tjejer som ska göra allt! Orättvist kallar vi det!

Jag vaknade också upp och frös som en isbjörn nere i Nordpolen, men vilket kanske var positivt för det gjorde så att jag hoppade i kläderna fort som tusan!

Framåt eftermiddagen blir det en långdusch och massa sååånt! Skööööönt! Nu ska jag ta någonting att äta, är typ jättesugen på JUUUUUICE! (: fast  iofs så är det någonting som man dricker, haha, kanske blir något att knapra på till. Det visar sig helt enkelt!

Jag längtar tills ikväll, tills vi korkar upp och firar in det nya åååret! eller vad säger ni giiirls?;)


Skriver mer senare! :)

Tjingtjong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0