En dag med sandris :)

Hej!
Idag har jag varit med Sandra!  det var jättekul att träffa henne igen!
Vi bestämde oss för att ta en fika tillsammans på stan, efter att vi besökt stans alla fik utan att kunna bestämma oss för något så blev det tillslut donken, haha :)
Efter det gick vi runt på stan, köpte mig en tröja!
När vi skulle dra till sibylla med massa folk så kom en kille fram till mig på stan, han bara " du, har du tänkt på att gå och fotografera dig?" jag bara "ehm nej?" han bara "Jo, du ska gå till en bra fotograf, jag har varit fotograf en gång i tiden, hur lång är du & hur gammal är du?" så svara jag på det och hans a att jag skulle gå till en modeinriktad fotograf, och att jag skulle lycka till!  han tyckte alltså att jag skulle bli modell!
haha, det var lite roligt faktiskt, jag blev helt chockad när han kom fram till mig!


Bild på Sandra och mig inne i provhytten! YEY. :)
Jag fryseeeer, ska fan sova en stund. Sen dra hem till min saknade älskling:)<3
puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: henric med c

Kommer du inte ihåg om det jag sa om modell gruppen för nått år sedan.

2009-07-30 @ 19:10:01
Postat av: Emelie

Haha nej, tell me ;)

2009-07-30 @ 19:57:12
URL: http://olssonsofiaemelie
Postat av: henric med c

stockholm gruppen har du glömt det

2009-07-30 @ 20:17:25
Postat av: henric med c

prova på www.stockholmsgruppen.se

2009-07-30 @ 20:22:36
URL: http://trojka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men jag fattar inte vad jags ak göra där? :O

2009-07-30 @ 20:45:10
URL: http://olssonsofiaemelie
Postat av: Anonym

Vart köpte du tröjan ?!

2009-09-03 @ 14:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0