tisdag

Dagen började med skola. Ganska soft dag. Hade ingen svenska så fick sluta tjugo i två, rikigt skönt. Så då blev det att gå hem och ta det lugnt tills pappa kom. Vi åkte ner på stan och köpte nya skor åt mig! tack pappa!
Sen följde jag med till flen för att få övningsköra, och det kan man ju säga att jag gjorde, körde i nästan tre timmar. Först runt i flen, ut på massa små vägar, sen till hälleforsnäs och till lager 157, där stannade pappa och jag och jag köpte ett par jeans till älsklingen, och han blev nöjd, tur för mig! :)
Sen körde jag tillbaka hem till flen igen, väntade på att Siv skulle komma hem och under tiden så körde jag ett varv runt i området. Sen körde jag från Flen och hem till Katrineholm!
Fick inget "kärringstopp" alls, så stolt! det gick faktiskt grymt bra om jag själv får säga:D det tyckte pappa med, inga större fel direkt :)
Men roligast var när jag låg över 90 på raksträckan, wiho!
Jag verkar ha hittat dragläget nu, så hoppas bara på att det fortsätter såhär bra så jag fixar körkortet när jag fyller 18!
3 månader kvar nu, men tiden går fort. Bara 13 dagar kvar i skolan nu, sen är det sommarlov, så himla skööönt!
Nu ska jag prata lite med min snygging innan jag somnar!


Mina nya dojjor! :D

Natti vaaa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0