Jag vill ha kööööööörkoort!

Provet i pedagogisk ledarskap idag gick åt skogen, hade inte pluggat ett skit, och fick verkligen inte in någonting hur många gånger jag än läste i boken. På projektet kom vi igång väldigt snabbt, goodie!
Övningskörde med både mamma och pappa förut, pappa tycker jag har blivit jätteduktig:D imorgon har jag körlektion, 15.45, mindre landsväg, hoppas det går bra det med så jag kan boka in mig på halkan och resten snart! På onsdag åker jag med mamma till Ullared, hoppas jag hittar något skojj där! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan välja kläder till imorgon, så det slipper bli så stressigt varje morgon! Jag köpte förresten en väst åt kimis idag, så söt han är i den! hihi :)
Ska ut med Kimis en snabbis och pinkelinka, sedan ska jag krypa ner i min nybäddade säng med mitt stora dubbeltäcke som jag la på imorse! mys! hoppas ni har en lika skön säng som mig ;)
förresten så käkade jag och pappa på donkan för typ en timme sen, och det var inte igår om man säger så, har fan inte ätit där på hela sommaren om man bortser från typ två gånger då cheesburgare blev fyllemat!
Får se om jag tar mig ner till körskolan imorgon direkt efter skolan, och gör några prov innan jag ska köra. På kvällen ska jag på fotbollsavslutning.

EmelieOlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0