12minuter ;)

Natten till idag var inte rolig alls, jag sov jätte oroligt. Vaknade flera gånger, och drömde helsjuka drömmar. Jag är verkligen rädd för att vara ensam i sådana situationer, inbillar mig alltid massa saker. Skolan idag rullade på bra, men vi gjorde inte speciellt mycket om jag säger så. Efter skolan så var jag snäll och följde med Becca till solkullen då hon skulle klippa sig, det tog en timme ungefär och efter det så trampade jag hem på min cykel. Jag hann inte vara hemma länge alls innan det var dags för mat, och pappa kom för att hämta mig. Pappa och jag åkte hem till farfar en stund, mixlade lite med hans bil, och upp till mekonomen och tillbaka. Sedan så åkte pappa och jag till Flen! Där blev det att besöka konsum och jag fick välja mat, trots att jag redan ätit! Så potatisgratäng och grillade fläskkotletter blev det, + beanesåååås! Asgoott, jag åt så jag höll på att storkna. Straxt efter åttatiden så tog jag bilen och åkte hem. På 12 minuter så var jag i stan, men då pumpade jag på ordentligt;) Ajjabajja Empan!
När jag kom hem så traskade jag ut med min lilla Kimis. Och nu så har jag nyligen kommit ut från duschen. Har inget speciellt att göra så funderar på att bädda ner mig snart..
Jag läängtar som tusan tills på fredag! då jag hållt mig nykter så läängeee!
Nej, nu har jag inget mer att skriva.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0