detärnogbästså.

Ingenting går bra för mig idag.. Tappade nyligen mobilen i backen så den är helt FÖRSTÖRD, kuuul? NEJ, fanjävlahelvete. Nåja, kom precis hem från skolan. Sjukanmälde mig och åkte hem, mår inge bra alls. Mår illa och känns som jag ska spy vilken sekund som helst, fick inte i mig något mat i matsalen fastän det var god mat liksom. Ont i huvudet har jag med.. DET SUGEEEER.
Första lektionen imorse så hade vi svenska B och redovisning av författaren som vi valt. Det gick väl helt okej.
Jag funderar på om jag ska gå och lägga mig en stund, eller bara lägga mig i sängen och kolla på andra avenyn avsnittet som kom ut idag.. Det återstår att se. Känner mig sjukt irriterad så ska försöka lugna ner mig. Klockan 18:00 ikväll så ska jag kolla på en etta vid åsen, en stor etta 45 + 12 kvm, alltså 57Kvm, med badkar och stor kök! Det låter ju nice, så vi får se hur den är.
Ha en jävla mycket bättre dag än mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0