dufinnsiallt.

Kollade nyss på Andra Avenyn, det fick mig att börja gråta idag. Fan vad jag är känslig alltså, sjukt! Becca följde med mig och solade förut, dock var det bara jag som stekte! Hon var åskådare! haha. Jag har jätteont under höger bröst, och haft hela dagen, det sticker till som knivar, och gör extremt ont när jag tar ett djupt andetag.. Undra vad de kan vara.. Just nu halvligger jag i sängen med bara handduk. Duschade innan jag satte mig framför andra avenyn. Ska gå och klä på mig nu och borsta tänderna, sedan bege mig iväg för att hämta och skjutsa hem pappa. Lär inte vara hemma föräns vid tolvslaget. Förresten så klickade jag hem klänningen förut, hoppas den passar :)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0