IWANNAGROWOLDWITHYOU.

Det blev Norrköping en snabbis igår, dock hittade jag ingenting! Sämst!
Igår var det fest, eftersom allt krånglade så slutade det med att Linnea kom hem till mig, och vi öste musik och drack! Försökte supa varandra under bordet tror jag!? ;) Haha..
Vid halv tio eller något?, hade ingen koll på tiden! Då drog vi vidare hem till Frida som stod för festen! Direkt när vi kom dit så blev det "jag har aldrig!". Trevligt folk där, och jag hade jättekul! Linnea är partprinsessan alltså, hon kickar igång allt, häärligt!
Det blev ingen krogen för mig då annat kom ivägen, men jag hade kul endå!
Jag känner mig väldigt sliten idag = mindre roligt. Har inga roliga planer på schemat nu alls, jag mååste verkligen plugga, har jättemycket att göra! Så vi kanske hörs om några år typ?!



jag just nu;
Osminkad
Studentmjukisoutfit, bara underkläderna som inte passar in! Annars hade allt varit student2010!

Ha en bra dag!
PussPåDig! /empan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0