klänningar hit & dit!

Jag sitter och letar efter en stundetklänning, behöver man beställa två stycken? Ifall man kanske smutsar ner sig under dagen, så man har något annat till kvällen!?
Jag blir inte klok på det här, för jag hittar ingen såndär, "DEN där måste jag ha!"
Svårt att vara tjej ibland!
Nu ska jag kolla vidare, sedan vankas det lite mat, en varmdusch och långpromenad med hunden :)


jag är sugen på dom här skorna från have2have.se nu till våren!



Är den här klänningen för enkel till stundenten!? Från Sisters.
Jag är inte sugen på massa detaljer på min klänning, så vad tror ni om denna?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej haha, det är säkert fler som kmr ha likadan...:P Det finns ju inte så många Internetsidor/affärer med snygga klänningar så:P Men din var snygg!

2010-04-04 @ 23:05:38
URL: http://blivandeungmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0