:9

Igår var jag hemma hos Linda och Glenn med Kristofer :) Jag lekte med sara, hon är bara såå söööt! Sen kollade vi på film, Paranormal Activity blev det! Linda trodde jag skulle bli asrädd, men icke ;) Bara en gång, men det var bara för att Krille skrämde mig!
Vi kollade också på småsnuttar av Alvin och gänget 2, och någon annan film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men det var läskig i alla fall!
Vid elvatiden kom Glenn på att vi kunde supa lite, så han och Krille åkte till 7eleven och köpte sprite, sen hem och blandade. Krille började dricka lite, sen kunde vi inte bestämma vem av oss som skulle köra, eftersom jag druckit så mkt natten innan så ville jag inte chansa! Så det slutade med att ingena av oss drack, jag var inte sugen och krille hällde i sig massa vatten och pissade för att det inte skulle ge utslag om han skulle bli stoppad! haha. Linda drack i alla fall, hon fick ju ta Krilles glas med så hon blev lite rund om foten ;) Haha, nejdå det var lugnt! Glenn däremot, han snuttade bara och blev helt hög! Dock så vet både jag och dom andra om att han överdrev och skojade, men hans garv fick mig och Krille att skratta ett jävla tag!
Roligt att umsgås med er igen, jag har saknat er! 

Vi åkte därifrån vid klockan ett, sen gick vi ut med Kimpan! Idag har Robin haft barnkalas, det gick great och han verkade vara nöjd med alls. Nu ska jag plugga lite kommunikation, sen åka och ta ut pengar till bror min som fyller nio år imorgon, pengar och en mössa, det blir hans present!

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0