det börjar bra, nästan intressant? hmmm.

Igår var det som sagt fest! Hemma hos Henke! Det var kul trots att det var lite bråk och sånt som hände. Allt kan inte vara en dans på röda rosor, det har jag lärt mig såhär långt i livet. Straxt innan tolvslaget så drog vi oss ner mot stan, och träffade massa glada människor! Kul! Vi hamnade inne på lilla en stund, men det var inte speciellt roligt eftersom dom skulle stänga redan klockan 01:00. Istället så försvann vi återigen hem till Henke på efterfest, det var ingen höjdare så jag stack därifrån och hem vid typ 03:30. Mötte Kristofer ute i kylan! Röd om nosen det var han, måste jag erkänna! Och snackade som innåt skogen gjorde han också, fick be han vara tyst! Inte ofta det händer om man säger så, alkohol kan ändra på mycket, det vet jag vid det här laget!

Idag har jag legat i sängen inprincipt hela dagen, varit ute med hunden en gång. Annars har dagen spenderats i min säng hela dagen, kollat på halva delen flickan som lekte med elden, två ggr! Somnade första gången! haha, blir troligen sista delen senare. Nu ska jag ut med Kimpan, sen ta mig en skön dusch och lägga mig i sängen och kolla film! Försöka få tankarna på annat ett tag, det märks om jag lyckas!



I have no more time for you to hurt my feelings
Done enough to prove I'm all that I believe in
We are at the end no more stupid lies,
I'm better off without you here by my side.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0