fittaaaaaaaa.

Jag är så sjukt jävla FÖRBANNAD och IRRITERAD för tillfället så det finns inte ord. Var inne och kollade på hårförlängningar på rapunzelofsweden, skulle kolla dom olika betalningssätten, då lever datorn min sitt egna jävla liv och bekfräftar allt och beställer.. 998kr, inte direkt att jag ska ha så jävla dyrt löshår för jag använder det bara ibland, faan. Så står det att det kommer skickas idag och det går inte att ringa dit. Dock har jag mailat till dom nu, men vettefan hur det blir med den saken. Jag tänker vägra hämta ut det i alla fall, och om inte så måste det ju gå att skicka tillbaka.. FAN så surt, inget går bra när man kommer hem från skolan och är svintrött efter att stiga upp hur jävla tidigt som helst på mornarna..
Skolan idag sög, som alla skoldagar brukar göra. Det finns fan inget som är mer botten än skolan, jag vill ta studenten nu, och flytta hemifrån.
Inget blev ju direkt bättre när det serverades äcklig mat som jag inte alls var sugen på, så blev såklart ännu mer irriterad...BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Bortskämd som jag är så ska jag åka till nobel snart och köpa mig en stor fet jävla kebabppizza med massa vitlökssås!

Jag vaknade nyss typ, vilket gör att jag blir ännu mer irriterad när jag bara sovit en kort stund. Ut och åka bil är kanske inte det bästa att göra när jag är såhär irriterad, meeeeeeeeen jag ska fan ha en jävla pizza. Så det är vad jag ska göra nu, mot NOBEL.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0