hur ska jag veta vem du är?

Under en timme nu har tankarna barat snurrat runt i huvudet på mig, det är kaos där uppe för tillfället! Klockan närmar sig halv ett, och jag har alldeles för mycket tankar i huvudet för att kunna sova, inte ens trött.. eller egentligen så är jag det, men känner inte för att sova alls.
Har precis tvättat bort sminket, borstat tänderna, plockat undan alla kläder i mitt rum, slängt ner alla böcker i väskan och lagt in nya låtar i mobilen!
Jag ska ta och dra mig, jag har inget val, jag måste! Fan jag vill inte till skolan imorgon, jag verkligen vill inteeeeeeeee... :(


snälla, vad du än gör; gör det inte värre.

Jag skrev några rader på rapporten förut, om jag bara satt ner några timmar så skulle jag kunna skriva klart den, Men jag har ingen ork, speciellt inte till det.. Men mitt mål denna vecka är fan att bli färdig med rapporthelvetet till nästa måndag, vi får se hur det går. Ibland är det bra att ha mål här i livet.

Nej, kudden var det nu va? Godnattens.



bleeeeeeeeeeeeeeeeeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0