I want you to want me.

Skolan idag flöt på rätt bra, började dagen med idrott. Becca och jag var i styrkehallen, och ansträngde oss som fan gjorde vi! Killen tyckte vi var lite knäppa dock, men det får vi leva med. Vi hade roligt!
Skrev provet i kommunikation och det gick mycket bättre än väntat, så imorgon får jag reda på resultatet! Annars gjorde jag inte mycket vettigt alls. Efter skolan så skjutsade jag hem pappa till Flen, han var genomkörkyld, hoppas fan inte att jag ska bli det nu, jag hatar att vara förkyld! Nu har jag i alla fall bilen, vilken känns skönt!

Om mindre än en timme så ska jag fara iväg för den där jäklar arbetsintervjuen, jag är jättenervös nu, det känns i magen om man säger så. Men som sagt så får det gå som det går!
När jag kommer hem ska jag rippa lite låtar från youtube och bränna en ny skiva till bilen, trött på alla skivor jag har där nu!

/ Empaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0