Kryssning!

Kryssningen hade både sina bra och dåliga sidor! Jag hade jättekul så mycket jag minns! Dock så deckade jag väldigt tidigt, vilket var tråkigt! Jag har inte deckat på ett år, och så hände det då. Jag minns verkligen ingenting från och med att vi var uppe vid baren, snackade med skåningarna och shotade lakritsshot, det sista jag minns jag sa var att skåningen skulle med ut och röka, sen vet jag inte vad som hände. Så läskigt det är, ingen annan vet hur jag kom ner till hytten heller, alla har sina egna storys! Sara påstår att hon hittade mig i någon korridor helt borta, och jag har ingen aning!
Jag hamnade i alla fall i min egen hytt, tillskillnad från vissa andra! ;) Vaknade straxt efter klockan 05:00, fick för mig att min mobil var stulen, helt borta var jag! SÅ skulle jag ut och gå runt på båten, så tvingade upp den sovande Beccisen! Sen gick vi och la oss igen, vid åttatiden bankade Hanna och Line på dörren som två upphetsade tjurar! Då var det bara att gå upp och hänga med och käka frukost!
"Prinsessan" som alla kallade mig under kvällen var inte längre någon prinsessa, fyfan vad jag var sliten! Det var länge sen jag mådde så som jag gjorde alltså! Fick i mig en halv macka, ett ägg och ett glas juice på frukosten 110:50, inte värt! Menmen..
Just det! Jag, Hanna och Becca sjöng karioke på kvällen, "främling", haha snacka om att jag var dragen som gick med på att sjunga inför massa folk på scen och allt? Vi avslutade med studentsången "Vi ska ta studenten..."

Det finns massa mer jag kan skriva om kryssningen, men jag orkar inte just nu! Jag är hungrig och trött!
I alla fall, vi skulle åka med tåget hem igår klockan 19:15. Men vi kom inte ifrån Stockholm förns typ tio över tolv, Fyfan vad vi alla var förbannade, vi frös som inåt helvete hela högen, och alla på stationen var jävligt upprörda, tåget var drygt fem timmar försenat, och inte fick man ut mycket information om varför heller, så stämningen var inte på topp för någon alls. Och vi, svintrötta ungdomar som bara ville hem och SOVA, så ska vi sitta på station och frysa ihjäl i flera jävla timmar, sjukt alltså. Nu har jag i alla fall skickat in reklammation till SJ, jag ska ha minst 50% tillbaka i resegarnati, det står det på deras hemsida!

Laddar upp lite bilder senare eller imorgon! Det går väldigt segt för tillfället! Jag har jätteont i hela kroppen, träningsvärk.. men ryggen är fan värst, av väskan med all jävla packning, fattar inte varför den var så sjukt tung! Blåmärken fick jag en hel del också, men fattar fan inte hur, minns inte att jag ramlat?

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0