Save me.

Jag har fått bloggsjuka tror jag, bloggar hela tiden! Alla bara "hur orkaar du?!" men jag gör det bara för att ha någonting att göra. Nu har jag duschat, vikt tvätten, tagit fram halva outfiten tills imorgon, och lagt fram kläder till idrotten. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa kommunikation, råplugga kommunikation blir det fan, usch så hemskt, jag vill inte ha prov imorgon!
Imorgon har vi egentligen sovmorgon, men jag ska vara flitig och gå till skolan vanlig tid för att ha idrott, tänkte hinna med två lektioner imorgon eftersom vi har lång håltimme efter första lektionen! Tio lektioner kvar, sen är jag klar med den och kan få ett betyg, skönt! Ska försöka hinna med och fixa den nu innan praktiken! Då kan man fokusera på andra saker sen i vår!
Sängen och kommunikationsboken nu.
Puss godnatt.

11 dagar kvar brudar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0