DETÄRMITTLIV.

Efter att ha skjutsat iväg robin till skolan for jag iväg till akuten, till mamma. Satt där i 2 timmar, sen höll jag på att frysa ihjäl, hur kan dom ha så jävla kallt i akutrummen liksom?! Så jag åkte hem, hämta kläder och saker till mamma, åkte hem till farfar och pappa bytte glödlampa i bilen. Sen åkte jag tillbaka, satt och väntade i drygt en timme, sen fick mamma åka iväg till nästa läkare. Och jag iväg till barken med pappa och farfar för att käka lite mat. Nu är mamma och jag hemma, vi har precis hämtat robin från skolan. Får se om mamma ska tillbaka till akuten sen eller om det räcker med telefonsamtal, hon väntar på svar från röngten av lungorna.
Aja, skönt att hon är hemma nu i alla fall, tror alla vi syskon varit sjukt oroliga hela dagen! Nu ska jag ge Kimis lite mat, sen ut och gå med honom i det härliga vädret.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0