This is my life.

Hejsan alla barn!
Har tänkt på att mina inlägg alltid börjar så tråkigt, så nu kanske det blev lite roligare?! haha, eller inte..
Idag är det en sån här dag som jag inte vet vad jag ska skriva. Var på lektion i skolan imorse, sen åkte jag hem, och blev förbannad/ledsen och besviken på en sak. Jag tycker att det är så sjukt fel att man låtsas som om ingenting hänt, jag föddes faktiskt inte igår! Utan jag har fattat hela grejen, mer än vad du/ni vet.. Sen försöka smöra för mig för att ingenting ska hända, för att du inte vet vad DU ska säga åt mig, du skämms! Åhh, vad trött jag blir!

Ska sluta grubbla över det där nu. Var på praktik idag i alla fall, och det var bra! :) Valle var sjuk och fick åka hem, så bara två småttingar kvar nu, dom andra ligger hemma och är sjuka!
Skrev klart filmuppgifterna i psykosocialt arbete under eftermiddagen på praktiken! Imorgon ska jag planera in den sista aktivitet som dom övriga i personalen tyckte lät jätteroligt! Dom sa att dom kommer sakna mig när jag slutar, "hur ska vi klara oss utan dig sen Emelie?!" hihi :D
När jag kom hem så såg jag att jag hade fått min faktura från H&M, på jackan och skorna! Som hittat, haha! Dock har jag inte fått intialerna till studentmössan som ABCgruppen säger att dom skickat! Jag ska skriva ett mail till dom senare, tycker att jag hetsat tillräckligt på dom nu ju!
Nu ska jag dra mig härifrån och åka ner på stan en snabbis, kolla om jag hittar något kul att spendera pengar på!
Ikväll ska jag åka och sola och sedan hinna med att plugga liiite!
PUSSÅKRAM.


Snygg bild på mig från igår, innan jag promenerade ut med Kimis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0