25 MAJ

Sämst väder idag, och det får mit att tappa orken för allt. Skrev prov i leken i skolan, fullpott! MVG alltså, kung! Provet igår gick destovärre mindre bra, IG. Hade dock inte förväntat mig någonting annat..
När jag kom hem från skolan så gick jag och la mig, sedan så har jag sovit till straxt innan klockan sex. Så jag har ju fått mycket gjort idag, eller inte..
Jag behöver tanka på mina mobiler, min tre har gått ut och det är jättestörande.. Känner mig låst och handikappad utan den!
Nu ska jag se om jag kan komma iväg på något sätt och tanka på mobilerna, sedan iväg för att köpa någonting att äta, jag är super hungrig!

På fredag är det mösspåtagning, så ge mig fredag och lite sol nu taaaaaaaaaack!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0