38'

Jag skriver lite snabbt innan jag ska duscha. Jag har hur ont i huvet som helst, borde fan inte sitta här, ska stänga av och gå och ta en alvedon när jag skrivit klart.
Idag var jag i alla fall i Järna,  hemma hos Mia & Johan, Robins halvsyster. Dom fick nyligen barn så vi var där och träffade lilla Wilma för första gången! hur söt som helst, nästan så man blir sugen själv! haha nejdå inte ännu :)
Imorgon ska min lillebror springa kkjoggen, så blir väl att kolla på det en stund. Kimis är sjuk, jag vet inte riktigt vad det är med honom, men han spyr och gnäller hela tiden, stackarn!
Ringde pappa förut och sa att jag ville skriva in mig på körskolan snart, jag kan bara inte bestämma mig, om det blir SE eller Sjögrens.
Nu ska jag duscha, sen sova bort min jävla huvudvääärk..
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0