8 Augusti

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men jag vet aldrig vad jag ska skriva så det är kanske lika bra..
I torsdags var jag med lillebror och bada, sen utomhusbio med älsklingen! filmen sög men ändå :)
Igår hände inget speciellt. Idag har jag varit och badat med älskling och lillebror, sen gick vi och kolla på kevin borg en stund, men vi kom dit precis innan det sluta, men lika bra det, inte min idol direkt va..
Jag har haft världens mensvärk hela kvällen, så jag får be om ursäkt för mitt beteende älskling & Kimis som fick ta dom största smällarna.. men jag hade så fruktansvärt ont, blä på det!
I veckan har jag tänkt åka till pappa några dagar och övningsköra och vara där lite. :) Kimis behöver badas och klippas, så det får väl bli morgondagens arbete, haha!
Nu ska jag gå och lägga mig och se om min mensvärk går över, annars vet jag inte vad jag gör..
Min mamma har fått halsfluss, bara hoppas på att jag klarar mig, kul att ha halsfluss mitt i sommaren liksom? och till skolan börjar, fyfasiken alltså, jag vill verkligen inte gå till skolan.. skulle fan göra vad som helst för att slippa det, jag orkar inte med allt tjaffs och skit hela tiden, SKITSAMMA!
Godnatt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0