du är allt jag har och allt jag ber om<3

Den finaste i världen!


I helgen ska jag festa, inte festat på aslänge, så nu är det fan dags! puss på det! :*
Det blev varmbad med tända ljus och släckt lyse, så skönt och avkopplande, det måste bli flera gånger!
Lillebror sitter här bredvid mig på golvet och läser godnatt saga "Nalle puh" för Kimis, han är så söt!
Nu ska jag ut och med min lilla bästa Kimis så han får kissa, sen lägga mig och läsa lite i körkortsboken.
Förresten så har jag tankat på mina mobiler, så nu har jag pengar på båda två!
godnattt

Kommentarer
Postat av: henric med c

Grymt bra ,men som du skrev för ett tag sen .Sista året, nu skall jag ge järnet.Jag skrev om du gör det då sjunger jag för dig på skolans sista dag.Vad heter rektorn i din skola?.ps: krama kimis från mig.punkt o slut.o robin såklart.

2009-08-25 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0