En liten hemlighet.

Helgen har spenderat mestadels med älsklingen:)
Min lilla Kimisplutt är sjuk, stackarn! hoppas han blir bättre snart!<3
Nu har jag precis kommit ut från duschen, ska snart göra mig iordning för att gå på bio med älsk, sommaren med Göran ska det bli!
Imorgon blir det inskrivning på Sjögrens efter skolan, och nu ska det fan bli av, det har pappa lovat!
Jag behöver tanka på båda mobilerna, men jag vill ha tillbaka min mobil, saknar den! hoppas jag får tillbaka den snart och att reparationerna går på garantin, annars jävlar blir jag förbannad, har liksom haft den i typ 4 månader:S
Skulle mer än gärna vilja ha en iphone, men det är mycket man vill här i livet..
Imorgon är det skola igen, en hel vecka, suck..
Det är 18 dagar kvar tills jag fyller idag, jag LÄÄÄNGTAR!
Nu ska jag hjälpa mamma med datorn, sen sätta fart så att jag hinner bli färdig i tid!
Förresten, igår beställde jag mig en ny plattång, gick på nästan 600. Men det är en sån som dom flesta frisörerna har, så nu hoppas jag fan att den är bra, den skulle komma upp i max temperatur på bara 2 sekunder, gör den inte det så blir jag besviken, haha.

  • puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0