Hos pappa..

Som sagt, jag är hos min pappa i flen, storstaden :) varit här sen i måndags, övningskört hur mycket som helst, till eskilstuna, till katrineholm tusen gånger känns det som och ja, lite överallt här runt omkring i flen, typ 35 mil är jag väl  uppe i nu på tre dagar, inte illa! Pappa och jag bestämde att vi ska skriva in mig på måndag, YEY :) hoppas det bara går lika bra med körskolan som med pappa:)
Igår var pappa och jag i Eskilstuna och jag lämnade in min mobil som är trasig, så nu tar det väl år innan jag får den tillbaka. Men som tur va så fick jag låna min älsklings mobil istället. :) Jag köpte mig ett par jeansleggings med dragkedja, känns som om alla har sånna så jag är väl kanske sist, men skitsamma! Idag var pappa och jag inne i stan och jag köpte mig ett par grå mjukisbyxor, eller pappa gjorde;) haha:D
Imorgon blir det troligen Marieberg med Frida, om pappa skjussar ut mig till vingåker. :)
Nu ska jag gå och äta, lassagne tror jag att det blir!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0