I'm yours

Blev ingen inskrivning idag, för pappa orkade inte. Så det ska bli på onsdag :) Istället så övningskörde jag lite med pappa, gick superbra! Och så var vi på Bokia och köpte nya block, en kalender, en stiftpenna och stift åt mig, tack pappa!
Imorgon eftermiddag ska jag och pappa åka till linköping, för att inta Ikea och köpa en ny säng åt mig, blir inte speciellt billigt, men har man en snäll pappa så har man! Så hädan efter kommer jag att ha en 160cm säng, istället för min ynkliga 90cm säng, hejdå på den!
Kimis var som sagt hos veterinären idag, och jag tyckte så fruktansvärt synd om honom, jag skulle hålla fast huvudet på honom för att dom skulle sticka han i nacken, men hallå?! jag kan ju för fasiken inte tvångshålla min egna hund? började nästan gråta när han tjöt så dant, aldrig hört han låta sådär, han trodde väl vi skulle ta livet av honom, så dom fick ta in en annan som kunde hålla i honom. Blää stackars han! Han skakade som jag vet inte vad efteråt!
Nu ska jag hoppa in i duschen snabbt, sen ut med min älskling nr2, alltså Kimis! Och när jag kommer in så ska jag ringa till min älskling nr1, jag saknar honom massor!
Bara morgondagen kvar, sen är det dags för skola, fasiken vad jag längtar! det ska bli så roligt! (jag måste erkänna att jag var jävligt ironisk nu)
EmelieOlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0