jag är inte den du önskar att jag var

Fredagskvällen var lyckad, jag hade riktigt skoj faktiskt! men jävlar vad ont i fötterna jag hade i slutet på kvällen! det var sjukt skönt att byta skor!
Lördagsmorgonen var seg, hade ont i hela kroppen. Började i alla fall dagen med att gå in i duschen, vid tolv hämtade Adam mig och körde mig till pappas jobb, och så hem igen, den mannen alltså, han kan inte hålla hastigheterna!
Vid klockan ett så for jag med cykeln till Kristofer, för att hans mamma fyllde år. Hon fick fina blommor av mig, och hon gillade dem såklart!
Blev kvar där ett tag, sen bjöd Kristofer mig på pizza, mums! senare for vi hem till mig, och han drog hem vid 00.30 någon gång :) 
Idag har jag varit i Eskilstuna med mamma och lillebror, övningskörde hem! jag är så duktig! 
Laddar upp lite bilder från fredagskvällen senare ikväll, ska övningsköra och köpa inpackning och hem till storebror ett tag. När jag kommer hem måste jag ta tag i matten så jag kommer någon vart.. blää. 

/ EmelieOlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0