Pappas flicka.

Just nu sitter jag bara här och gör ingenting vettigt alls om jag ska vara ärlig. Skolan idag var hur seg som helst, så himmla tråkigt.. men fick sluta en timme tidigare, så pappa hämtade upp mig. Pappa och jag åkte upp till jysk och kollade på säng till mig, just nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska ha en 120cm säng eller en 160cm säng? Kanske ska jag ta en 140cm säng, lite mitt emellen sådär!
Efter att ha varit på jysk så åkte vi ner till sjögrens och jag skrev in mig, jag insåg att det inte kommer bli så lätt som jag trott, hur många prov som helst som man ska göra ju.. men jag ska klara det, det får ta den tid det tar!
Imorgon ska jag ringa och boka tid för första körlektionen, om jag inte går dit istället vill säga.
Nu ska jag ta mig i kragen och gå ut med hunden, jag tvingade i honom mat nyss, med mycket om och men så fick han i sig det, duktig vovve!
Senare tror jag nog att jag ska ta mig ett bad, det var länge sen. Bada och raka benen, yes så får det bli!
/ empa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0