Rubrikjävel.

skolan idag sög. mådde verkligen inget bra alls, allt var bara så jobbigt.
övningskörde till norrköping med mamma, vi kollade soffor><
jag är väldigt stolt över mig själv för allt går jättebra när jag kör.
fick sms om att min telefon är färdig nu, den har som sagt varit inne på lagning, blir att åka och hämta den någon dag.
nu ska jag duscha.
puss

jag saknar dig,
jag tycker att det är så synd att det har blivit som det blivit,
ingen av oss vill bråka och tjaffsa hela tiden,
varför ska det bli såhär,
och med dig också av alla människor,
det kan vara vem som helst,
men fan.
jag vet inte vad jag ska skriva mer, det är så jobbigt. att vi inte ens hälsar på varandra längre, det jobbigaste är också att vi ska gå i samma klass, det gör allt mycket värre när man en gång i tiden varit så jävla bra vänner. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0