torsdag

skolan är så tråkig, fick dock sluta en timme och 45 minuter tidigare idag, det är nice:)
pappa hämtade mig vid skolan och jag övningskörde, skjussade hem becca. sen körde jag vidare till eskilstuna. Hämtade ut min mobil inne i centrum, killen i kassan var asskön, det är alltid roligt med glada försäljare, right?
fick i alla fall en helt ny telefon, dock en lika dann som innan, men jag gillar den faktiskt. Jag passade också på att dra in en sväng på gina när vi ändå var borta liksom, smörade till mig ett linne med text och en ja, vad ska man kalla det? typ en cool ha över tröja! haha. (av pappa)
Efter det åkte pappa och jag till max, fan vad gott det var, jag var svinhungrig, hade bara ätit en knäckemacka på hela dagen liksom. Pappa körde hem till flen, sen körde jag från flen till katrineholm, och det gick otroligt bra, känns som om det är min väg det, den kan jag ordentligt, riktigt lättkörd, så då var det bara roligare också.
Jag ska väl lägga mig snart, ska ringa till Kristofer innan bara.
Imorgon bitti ska jag ha idrott, fyfan säger jag bara.. blää.
godnatt puss

Kommentarer
Postat av: Fridlutt

Emelie olsson man ska inte röa när Frida ser på!!;)

2009-08-28 @ 15:32:25
URL: http://fridaniva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0