Måndag

Ny vecka igen, tiden går så fort. Snart börjar skolan igen, usch jag vill inte tänka på det! men har som sagt så har jag bara ett år kvar, så nu ska jag ligga i ordentligt och göra allt så bra som möjligt! vafan ska man göra sen liksom? jag tänker i alla fall inte ge mig, jag ska lägga allt på att försöka bli frisör på något sett, det är något som jag alltid velat bli och många säger att det skulle vara det perfekta yrket för mig! jag tänker i alla fall inte jobba med barn, usch och blä vad tråkigt! hihi!
Idag har jag inte gjort något speciellt alls, övningskörde med mamma förut, och allt gick kanoners! inte ett enda fel, jag är bäst! tänkte ringa till pappa någon dag i veckan så att vi kan gå och skriva in mig på sjögrens, om det är där jag ska köra, jag har inte bestämmt mig, så det visar sig! haha.
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi ska väl äta något snart, sen ska jag och mamma ut och övningsköra igen, det är så roligt! hoppas det går lika bra som det gjorde förut bara.. :)
Imorgon måste jag köpa en ny mascara, svider som jag vet inte vad i mina ögon för att min är för gammal, haha, plus att den börjar ta slut.
Nu har jag inget mer att skriva, så nu får det räcka!
/e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0