fredagsmys!

Äntligen är det fredag! Och om precis en vecka så ska rapporten vara färdig, det ser ju ut att bli lita tajt för min del om man säger så, har knappt börjat ju!
Ikväll blir det mys med min älskling!<3
Slutar klockan 14.00 idag, skönt! Tänkte ta mig tid till att städa garderoben och mina lådor, men vi får se hur det blir med det!
Jag har ändrat min beställning med ABC-gruppen, alltså studentgrejerna! så blev några hundralappar billigar om allt blir rätt tillslut!
Nu är det 12 dagar kvar gumman! TAGGGGGA! säger jag bara! :D:D:D:D

/ empa


Kommentarer
Postat av: becca

joo, det ser lite tajtut med rapporten för mín del med :O Kommer aldrig hinna klart med den i tid! ^^

Haha, jajjamensan! Nu taggar vi till ordentligt! : DD <3

2009-10-16 @ 12:55:32
Postat av: emelie

vi kommer vara taggade till tusen när det är dags för avgång, så jävla kul det kommer bli! LÄNGTAR!!!! :D:D<3

2009-10-16 @ 12:57:23
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0