I will not be like you when I grow up.

Jag vill flytta hemifrån, det vill jag verkligen. Det skulle vara så fruktansvärt skönt, att bara få vara för sig själv. Slippa all den här skiten här hemma. Slippa ha någon som hackar på mig hela tiden. Jag måste göra något åt det här, för ibland blir det bara för mycket! Vem mår bra av att vara i en sån här situation och känna sig påhoppad och pressad hela tiden, inte jag i alla fall. Tror nog inte någon kan föreställa sig hur det är att vara i min situation, allt går i vågor, ibland är allt asbra, och ibland blir allt ett helvete och det är då som man bara vill gå upp i rök och försvinna rent utsagt. Jag kanske inte alltid visar det utanpå när allt verkligen är skit, men innombords gör allt bara så ont.
Nu ska jag inte skriva mer om det, men var bara tvungen att få ut det.


Idag övningskörde jag hem till pappsen min i flen, han bytte olja på mammas bil. Sen stannade jag kvar där med han en stund. Vi åkte och käkade nere vid stationen, hamburgare, strips och cola blev det! mums! Pappa började jobbet halv tre, så jag övningskörde hem till katrineholm igen. Jag mår alltid så bra när jag är med pappa, han är bäst!
När jag kom hem så blev det inte mycket gjort alls, har haft tvättstugan, så duktig jag är. Har också övningskört lite med mamma, eller skjussat henne dit hon skulle.
Becca ringde mig när jag var inne på lindex, blev jättesnopen! Trodde inte hon skulle komma hem förns imorgon! Nu är jag riktigt taggad och väntar som sjutton på att det ska bli onsdag, bara tisdagen kvar nu!

Imorgon ska jag möta Hanna Pe klockan tio vid körskolan, vi ska plugga lite teori! :) Sen ska jag träffa becca på stan vid halv ett. Vi ska kolla runt lite och jag behöver köpa lite saker, såsom, mascara, strumpbyxor, ögonskugga, hårnålar, toffsar, påfyllning till mobilen, nagellack... haha listan kan bli lång, får se vad jag får med mig hem.
Jag vill också göra två nya hål i öronen, så jag har två på varje! Får se om det blir så, är riktigt sugen så tror nog att det lutar åt det.

Nu ska jag leta efter lite bra musik, och snart lägga mig och sova!

/ Emelie Olsson


You're the one I live for,
I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0